A tesóm ruhája

Előre jelzem, hogy ezt a ruhát NEM én horgoltam, hanem a testvérem. Akkor miért került fel ide? Mert nagyon büszke vagyok rá, hogy befejezte a sogóráék esküvőjére. Ritkán horgol ezért akár kincsnek is nevezhetem az ilyen elkészült horgolmányokat. Kötni is tud, csak nem nagyon szeret, de viszont a gyöngyfűzés az nagyon megy neki. Majd egyszer felrakom ide pár munkáját is.

Na de lássuk csak a ruhát (az esküvőn készült, az utolsó fél órában pozolt egyet nekem):



Ilyen előről
hátulról
és oldalról

Az eredeti ruha pedig így néz ki:
Egy orosz magazinból való, a Zurnál Mod-ból (itt megnézhettek egy jó párat ebből a magazinból). Eszméletlenül szép horgolt és kötött ruhákat készítenek ezek az oroszok. Még szerencse, hogy nem leírják a ruha elkészítését hanem lerajzolják. :) A ruha mintáját itt megtalálhatjátok.
A ruha horgolásáról meg annyit, hogy az egész egyben van horgolva, körbe-körbe. A ruha oldalán látható is a köröcske, amiből kiindul az egész.
Egy kicsit mégis eltér az eredeti ruhától, hiszen idő hiányában a mellrészét improvizálta, pontosabban egy rövid ujjú topocskáját használta fel (ugyanabból a fonalból volt a top is), vagyis egyszerüen kivágta a megfelelő részt a topból és hozzáhorgolta a ruhájához. Ötletes mi?
Egy más eltérés: egy kis gyönggyel is megbolondította a ruhát, azaz kiemelte a ruha fontosabb mintáját. Alsóruhaként a mellrészhez varrt egy testszinű anyagot, valamint a fenekéhez is rakott abból az anyagból (nem a tipikus bélésanyag, hanem valamilyen más anyag).
Tervem szerint én is horgoltam volna magamnak egy ruhát az esküvőre, csak jött egy sürgős rendelésem a piros pillangós táskámra, az első rendelésem. Az egyik barátnőm kért meg hogy készítsek a testvérének egy olyan kis táskácskát és egy kiscipőt a testvére fiának, de gyorsan kész kellett hogy legyek vele, hisz csak hazalátogattak Amerikából és egy hét alatt kész kellett hogy legyek velük(ilyet sem gondoltam, hogy az én horgolmányom eljut egy más kontinensre, még egyszer köszi Andi!)
Elkészültem a táskával és volt még egy hét az esküvőig. Gondoltam annyi idő alatt még ha szupergyors leszek sem tudnék összedobni egy ruhácskát magamnak,így hát készítettem valami meglepit az esküvőre a mennyasszonynak és a vőlegénynek (erről holnap írok).
De amugy a ruháról nem mondtam le. Amint lesz annyi időm, neki is látok egynek.

7 megjegyzés:

Kaccat írta...

Nagyon szép ez a ruha! Büszke is lehetsz a tesódra :-)
(Ahhoz képest, hogy nem tud horgolni...én ezt megcáfolnám :D)

Iza írta...

Tud horgolni,csak nem sokszor űzi ezt a hobbyt.

Timici írta...

gyönyörű ez a ruha!

Névtelen írta...

Tényleg nagyon ügyes a Tesód :) Sajnos a ruha leírása nem elérhető a linken, amit megadtál. Pedig én is szívesen megpróbálnám elkészíteni. Van mód arra, hogy valahogyan eljuttasd nekem? chente@freemail.hu

Iza írta...

kijavitottam a linket, most lementheted onnan

Névtelen írta...

Szia!
Megvan a horgolási minta,de nem lehet normálisan olvasni.:-((Tudnál segíteni valahogy. kararo@freemail.hu

Unknown írta...

Szia, nemtudom én sem megnyitni, kérlek segíts nekem is. nikolett.tornado@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...