Csíkos pulcsi Patriknak

Itt említettem, hogy kötöttem egy pár dolgot.
Mielőtt belekezdenék, elárulom hogy azon a bejegyzésen említett kardigánról most nem írok, mert elfelejtettem lefotozni. :) Nagy sietségemben kiment a fejemből. De bepótolom.
Helyette most bemutatom a saját tervezésű pulcsit a tökmagomnak. Íme, itt van :

És egy közelebbi kép a "mintájáról". Bocsi a rossz kép minőségért, de a lényeg az látható.

Az egész pulcsi tervezés úgy indult, hogy volt neki egy kötött pulcsija (turkáloban találtam). A színek nagyon szépek voltak, maga a fonal is, de viszont a pulover modelje nem tetszett.

Ezért gondoltam egy merészet, visszabontottam és ez született meg belőle. Az eredeti pulcsiban nem volt piros szín. Azért toldottam hozzá hogy feldobjam a monotonnak éppen nem nevezhető kék árnyalatok-világoslila-fehér csapatot.
Ja és persze nem akartam egy szimpla csíkos pulcsit, ezért imitt-amott belecserkésztem egy egyszerű csavart mintát. Hogy tetszik?
Hamar kész is lett. DE mivel a fonalból csak meghatározott mennyiség volt, nagyon féltem hogy nem fog elég lenni. Ezért is sikeredett olyan szűkre a pulcsi ujjai, de gondoltam jó lesz. Hát tévedtem. Feladtam a tökmagra és rájöttem hogy tényleg szűk az ujja. :((
Mérgemben félretettem. Nem akartam látni se.
Aztán a gondolat csak nem hagyott nyugodni.
Nem "szenvedtem" annyit az elkészítésével, hogy most aztán ne legyen jó! Engem nem ilyen fából faragtak. Nem bíza!
Ezért ezt találtam ki : pulcsiból mellénykét. Erre tuti elég lesz a fonal. De a mellényke mégis túl "egyszerű", meg nagyon nem is használnám ki. Így arra jutottam, hogy fehér fonalból elkészítem az ujjait és mikor összevarrom, úgy fog kinézni mintha lenne egy fehér pulcsi és rajta a kis mellényke (2 in 1). Már kész is az egyik ujjacska.
Alig várom hogy meg legyen. :))

0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...