Egy horgolt mennyasszonyi ruha születése

Igen, egy mennyasszonyi ruha készül. Sajnos nem az én mennyasszonyi ruhám és sajnos nem is én készitem (de ami késik, nem múlik). A tervező, a kivitelező és egyben a szerencsés ruha hordozója egyszemélyben nem más mint az Én Testvérem.
Az ok, amiért úgy döntöttem, hogy megosztom veletek is ezt az az hogy nagyon büszke vagyok rá mert bevállalta hogy mindent Ő csinál, azaz megtervezte a ruha mintáját, pontosabban az általa kedvelt horgolt ruhákból kiragadott egy-két mintadarabot és összeállitotta a saját izlése szerint, ugyancsak ő szándékszik megvarrni is a ruhát amire majd ráveszi a horgolt részt. Minderre már csak 5 hónapja van, augusztusra kész kell hogy legyen, és kész  is lesz vele. Tudom huzos munka, nem is tudom hogy én bevállaltam volna-e a rövid idő miatt, de minden elismerésem az ővé.
És akkor következzen pár kép is az elolvasotakról.
Mint emlitettem lerajzolta a ruhát, igy néz ki :

a kép a blogjáról való
Két hete elkezdte meghorgolni a darabkákat is és össze is állitotta. Ez lenne a mellrésze:


Több kép a blogján található.
A következő darab a ruha hátához készül:

Ugyancsak még több kép itt a blogján található.
Tervezem hogy legalább havonta jövök majd egy kis bejegyzéssel arról hogy hogyan halad a ruhájával. Ha érdekel akár követheted az ő blogján is a fejleményeket.

Magamról annyit, hogy sajnos még mindig nincsen annyi időm hogy tudjak valamit is alkotni, pedig tervem az rengeteg van. Jelenleg szakácsként dolgozok egy kis francia vendéglőben, és sajnos a munka az rengeteg és ami kis szabadidőm is van, vagy pihenéssel töltöm el vagy foglalkozok a kisfiammal, aki mivel napi 2-3 órát lát bizony hiányolja jelenlétemet. De igérem, visszatérek én is, egyszer...addig pedig Ti csak alkotgassatok. :)

U|PDATE: az elkészült ruháról itt láthattok képeket.

Category: 3 megjegyzés

3 megjegyzés:

szera írta...

Köszönöm, ez nagyon de nagyon jól esik :)

Fáni írta...

Gratulálok a testvérednek, gyönyörűséges lesz, és csodálom a kitartását.

Namata írta...

Gyönyörű lesz , az biztos !:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...