Patrik kapucnis pulcsija

 Elkészült az első kapucnis-zsebes pulóverom. Pontosabban a fiamé :) Először készítettem kapucnit, nem is olyan nehéz mint ahogyan elképzeltem.
 Amint megláttam ezt a pulóvert Debbie Bliss:Essential Knits című könyvébe, tudtam hogy egyszer majd eljön az ideje hogy elkészitsem a fiamnak.
A fonalat anyumnál túrtam, gyapjú és akrill keverék (valamikor régebb kötöttem magamnak egy csavart mintás pulcsit, de aztán visszabontottam és a fonal várta hogy majd újra valamivé átváltozzon), olyan igazi sétélos-játszodos pulóvert szerettem volna neki az őszi napokra.


Nem nehéz a csavart minta sem, könnyű, gyorsan haladós pulcsi ez. Igaz először picit elméreteztem, túl kicsire kötöttem, úgyhogy visszabontottam és újból nekiláttam. :) egy cseppet sem voltam mérges.Nagyobbra kötöttem mint a neki megfelelő méret, hisz igazán szeretnénk kihasználni (hátha jövő őszre is majd jó lesz)

 Akinek megtetszett a ravelry-ről ingyen letöltheti a mintát.

És íme a tökmagomon a pulcsi. Nagyon nehezen vettem rá, hogy felvegye, sírt egy sort de aztán anyum segítségével eltereltük róla a figyelmét. :)


Bocsi a háttérért, nem volt hajlandó leszállni az ágyból. ja meg a képek sem sikerültek olyan jól, örültem hogy egyáltalán lefényképezhettem az én kis makacsomat!

9 megjegyzés:

Zsu írta...

jaj de szép pulcsi. És nagyod édeske a fiad

Kaccat írta...

Nagyon édes Manócska benne Patrik :-)

Timi írta...

Hű, ez nagyon szép lett!

Zagor Csilla írta...

Gyonyoru ez a barna pulover, nagyon tetszik, lehet azert is mert a kisfiadon nagyon nagyon jol all. el szeretnem kesziteni en is, de nem tudom, hogy is kezdhetnek neki, ha van idod, kerlek segits, irdd le reszletesen. Koszonom nagyon szepen

Iza írta...

Köszönöm mindenkinek!
Csilla megadtam az oldalt ahonnan letöltheted a a pulcsi leirását. Ha nem vagy oda bejelentkezve akkor kérek adj egy email cimet és elküldöm neked az angol leirást. Ha esetleg nem nagyon érted meg akkor megprobálom neked leforditani, csak siess mert vasárnap, nov 27-én utazunk el és akkor már nem tudok segiteni neked.

Zagor Csilla írta...

Ha letudnad forditani, angyalszarnyaim lennenek oromomben, nagyon tetszik a pulover. csillazgr@gmail.com az email cimem. Koszonom

Gondolkodjunk írta...

Szia! Bocsánat...remélem nem sért a kérdés de nem lehetne tőled ilyet rendelni?? Gyönyörű és nem kapni semmi ilyet én meg öt perc alatt nem fogok így kötni..

Iza írta...

Szia! Sajnos nem lehet rendelni, több mint 4 éve már külföldön lakok és már nincs időm ilyenek készíteni.De azért köszönöm a megtiszteltetést hogy rendelni szerettél volna tőlem. További szép napot kivánok Neked!

Kimpián Ildikó írta...

Szia! Köszi a mintát! Megkötöttem. Sajnálom nem tudom ide tenni.😂😂

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...