Szépítgetek, újitgatok

A mai napom nagy része, azon belül is, amit a számítógép előtt töltöttem, azzal telt el, hogy próbáltam valami normálisabb hátteret keresni. Ennél maradtam, legalábbis addig amíg nem találok kedvemre valóbbat. Aztán meg vadászaton voltam, meg kellett, hogy keressem azokat a blogokat amiket hetek óta olvasgatok és "leragasszam" az én blogomba.
Pihizés gyanánt kötöttem pár sorocskát a fiam manósapkájára, ami kész kellene, hogy legyen szombatra...hát nem tudom hogy elkészülök-e vele, de azon vagyok. Majd később elárulom, hogy miért is kell kész legyen. :)
Majdnem elfelejtettem, ezen a héten kötöttem neki egy pár cipelőcskét, mert a lábacskái mindig hidegek, és egy hozzá illő sapekot is, ami nagyon jól sikerült, mintha ráöntötték volna. Hamarosan felkerülnek a képek is róluk.
Mára ennyi, megyek és megfürdetem a meztelenül rugi-bugizó tökmagomat (azért meztelen, mert gondoltam nem árt ha egy kicsit hagyom szellőzni a kis popsiját is néha-néha).

0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...