Régebbi horgolásaim 2 rész

Na és itt a folytatás.

Itt a másik szalaghorgolású betétes nyári blúzom.
Imádtam azokat a kis kacskaringokat készíteni. :D


Ez egy recehorgolású technikával készült rózsás hosszúujjú blúz. Az egyik kedvencem. A kép nem lett tökéletes, elnézést érte.
Itt jobban láthatóak a rózsák.


Ez meg a másik kedvencem. Ezt sem sikerült jól megörökítenünk. Szürkületkor készültek.


Ez a "nyak" mintája, egyszerü kis egyráhajtásos pálcákból készültek.


Ez pedig a blúz többi részének a mintája (egyráhajtásos pácák és láncszemek váltakozása)
Alig várom, hogy felvehessem újra őket (de még várok, hisz el kell űzzek pár kilócskát magamról és akkor felvehetem őket)
Amugy még ezenkivül még készítettem másokat is, csakhát arról vagy azért nincs kép mert elajándékoztam, vagy mert visszabontottam (megtörtént, nem is egyszer, hogy elkészítettem egy blúzot és mire kész lett már vagy nem tetszett, vagy nem állt jól nekem, így hát visszabontottam őket,most már sajnálom).
Ezen horgolmányok is a Fürgge Ujjakból készültek.
Remélem tetszettek. Hamarosan felrakom a kötött cuccaimat is.
Category: 0 megjegyzés

0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...