Maresz táska

Itt egy újabb táska. Ez is ajándékba készült. Meglepi ajándék lesz anyum testvérének, Máriának (innen is jött a táska elnevezése). Ma kora reggel útra kell és a végmegálló Isaszeg, ott várja a mit sem sejtő gazdi (a tesómék mennek nyaralni hozzuk). Nagyon remélem hogy örülni fog neki.

A képek nem valami jók, hisz videokamerával lettek rögzítve, de szerintem a lényeg látható.


A színe : fehér, kakizöld és sötétbarna (sajna nem látszik olyan jól :(). A mintát valamikor a picasaweben találtam, leírás nélkül, de én úgy érzem hogy eléggé közel jártam az eredetihez. Íme itt a lemásolt darab :



Itt egy közelebbi kép az én kockáimról:



Amint látható az első képen, nem pont olyan formájú a táska mint az eredeti, mivel ennek cipzáros megoldást választottam ezért a cikk-cakkos befejezés nem jöhetett szóba.

Így néz ki felülnézetről: Egy közelebbi kép a cipzárról, ami kaki színű csak nem látszik. Amugy nagyon nem lettem megelégedve a cipzáros megoldással, főleg hogy nem is kaptam olyan igazi táskára valót, így be kellett érjem ezzel :( A bélésével is nagyon megszenvedtem. Fél napom ment rá míg összevarrtam és rávarázsoltam a cipzárt. És mikor megláttam hogy rosszul varrtam fel a cipzárt, majdnem felrobbantam mérgemben. Így is időhiányban voltam, rossz cipzár, rossz felvarrás... mi jöhet még ezután?

Apa pedig egyvégbe azzal vigasztalt, hogy ne legyek már úgy elkenődve, hisz az jó, csak egy kicsit nem esztétikus. Ja, ajándék lónak ne nézd a fogát mi? Egy kicsit megnyugodtam, de aztán meg azon filoztam, hogy el sem küldöm, hisz nem tökéletes, a gazdija pedig megérdemel egy tökéletesre sikeredett táskát. De aztán meg jött a következő gondolat, hogy nem is fog ő azon a kis szépséghibán fennakadni, hisz nem az a típusú ember...

Na igen, a táska pántján is egy kicsit változtattam, hisz oldalra raktam, gondolván így praktikusabb. Ez is szimpla rövidpálcákból készült aminek keretet adtam 1 rövidpálca és 1 láncszem váltakozásával. Egy kis különbség mégis van. Mivel nem tudtam hogy milyen hosszan is hordja anyum tesója a táskáit, ezért úgy oldottam meg hogy gomblyukakat horgoltam a pántba és egy szép kis gombocska segítségével olyan hosszúra fogja állítani amilyenre szeretné. Itt egy jó közli kép a gombról, zöld színű. Egy egyszerű kis gombra "ruhát" horgoltam, így bleolvad a táskába, nem tűnik ki és azt rögzítettem a másik oldalhoz.

Szerintetek fog örülni neki? Ti örülnétek neki?

3 megjegyzés:

Kaccat írta...

Nagyon szép lett!
Én semmi kivetnivalót nem látok ebbe a cipzárba, sem a bevarrásában, pláne hogy kézzel varrtad be:-)
Én pl ezt a fajta cipzárt szeretem táskába, mert erős, jobban bírja a strapát :-) Használat közben pedig majd úgyis beigazodnak a most még esetleges egyenetlenségek :-)
Én örülnék neki ;)

Csuri írta...

Klassz lett a táskád,nagyon ügyes vagy.Szerintem bárki örömmel hordaná(én is).

Iza írta...

Köszönöm Kaccat és Mona!Most már látom én is hogy jó lett, hisz úgy hiányzik...de estére már mást is fog boldogítani. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...