Nyereményem

Életemben először én is nyertem valamit, sorshúzáson. Mit? Hát Karina játékán megnyertem ezt a csodálatos kis nyakmelegitőt :

A képet tőle "vettem" át, mert most én nem tudok róla fényképet készíteni.
A tegnap türelmetlenül totyogtam le a kisfiammal a postára, hogy elvegyem a kis nyakmelegitőt . Alig vártam, hogy hazaérjek és kibontsam és meglássam.Pihe puha kis merinó fonalból van (ha jól emlékszem akkor Barka fonalból) és nagyon TETSZIK! :D
Nézegettem a mintáját, hisz horgolva van, pedig úgy tűnik mintha kötve lenne. Pár perc után rájöttem a technikájára és gondoltam a legközelebbi alkalommal majd fel is használom ezt a horgolási módot. Aztán ma pedig amint nézelődtem Karina blogján, felfedeztem, hogy ő már fel is rakta a minta leírását.
Nagyon köszönöm Karina az ajándékodat! :)

3 megjegyzés:

Karina írta...

Itt is köszi, már nagyon vártam a hírt! Egy nagy kő esett le a szívemről, izgultam, hogy épségben odaérjen.
Kívánom, hogy a minta téged is megihlessen és sok szép dolgot találj ki vele:)

Iza írta...

Ötlet az van, csak az idővel nem állok valami jól, de majdcsak lesz valahogy :)

Kaccat írta...

Gratulálok, nagyon szépet nyertél!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...