Az utolsó Karácsonyi ajándékok

 Először is szeretném megköszönni mindenkinek az Újévi jókívánságokat.

Másodszor, fogadalmaim nincsenek, nem szoktam fogadkozni, mivel tudom hogy száz százalékosan nem rajtam múlik a beteljesülésük.
 Terveim, vágyaim természetesen vannak. Ezek közé tartozik az hogy a szeretteimmel legyek, legyünk egészségesek, kitartóak, legyek kicsit türelmesebb és nyugodtabb, higgadtabb :) mert néha nagyon elszáll a ló velem és persze minél többet szeretnék alkotni, kötni, horgolni, hisz annyi minden megvalósításra vár hogy el sem tudom sorolni, de szerintem ezzel sokan így vagyunk, nem igaz?

Harmadszor, most már térjek a lényegre, nem?
A következő ajándékokat anyum testvérének készítettem.
Egy újabb fülbevaló
 
  Szégyen de nem kaptam meg hogy honnan is készítettem ezt. Ha rábukkanok belinkelem.
 Ez a hópehely is az általam kedvelt snowcatcher-től van. A mintát itt találhatjátok.

 Ez a két utolsó az Amelie Téli számából való  (az utolsó hópelyhen egy kicsit változtattam)
Ez a nyaklánc a legkisebb unokatestvéremnek készült. Sokat gondolkoztam, hogy mit is tudnék készíteni egy 8 éves leányzónak, ami gyorsan is elkészül, kicsi is és majd szívesen is hordja. Aztán eszembe jutott, egy kis nyaklánc : gyorsan előkerestem a horgo-blogos kis virágot, készítettem belőle 4 db 2 rétegűt és 1 db 3 rétegűt. Az összehorgolásukat menet közben csináltam,így könnyebb, nem kell utólag annyi szálat eldolgozni.
Információm szerint nagyon tetszett a kis csajnak, még éjszaka is benne/vele aludt. : D

Emlékeztek még a táskás játékomra, aminek a szerencsés nyertese Noémi lett? Neki, pontosabban a kislányának készítettem egy aprócska kis hóemberkét, olyan 7-8 cm-re sikeredett.

És persze neki is küldtem egy kis angyalkát, akárcsak a többi megajándékozott személynek.


És ezzel befejeződött a tavalyi ajándékozás. Szivem szerint még lett volna akinek készitsek, de hát időben nem fértem bele. Talán majd az idén.
Lassan következnek az idei alkotásaim. Kukkantsatok vissza pár nap múlva. :)

0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...