Újabb sapka

 Amióta "tavasz" lett és egyre többet sütött a nap megszületett ez a baseball sapka, hogy ne sértse a kis bundám szemét a napocska:

 Az ötletet a ravelry-ről innen lestem el.Igaz fizetős a minta de gondoltam megközelitőleg én is tudok hasonlót készíteni. Szerintem jó lett, nem?

 Amúgy nagyon egyszerű elkészíteni, gyorsan el is mesélem nektek hogy én hogy csináltam: köttem két csíkot (13 szemes) egyik rövidebb (ez az eleje) mint a másik.Biztostüvel összetűztem őket, a rövidebb csík került felülre, aztán felszedtem a szemeket, körbe kötöttem hogy ne kelljen varrogassak, majd mint a hagyományos sapkáknál apasztottam a szemeket. Mikor ezzel kész lettem a sirmis részhez a rövidebb csíkon felszedtem a szemeket, kötöttem 10 sort, 1 forditotat (itten hajtom vissza ) és újabb 10 sort , visszahajtottam és összevarrtam. Egy régi elhasznált felnőtt sapkából kivágtam a keményítést behelyeztem a bundám sapkájába és összevarrtam az oldalát, hogy nehogy megszökjön a keményítés. A gomb kollekcióban találtam 2 fémgombot amit felvarrtam és máris kész lett.



Élőben még cukibb :D. Azon filozok hogy készítek egy pamutos változatot is neki, mert annak biztos jobb lesz majd a tartása, mert ezt Schachenmayer Micro-ból készitettem és egy picit saját életre kell ha felrakom a bundám fejére (vándorol a fején, állandóan kell igazítsam :))

2 megjegyzés:

Flier Judit írta...

Nagyon jó lett! Ezt a sapit én is néztem még régen, amikor feltette a tervezője a Ravelryre. Akkor rövid ideig ingyenes volt, de lemaradtam róla, pedig ajándékba szerettem volna elkészíteni, de lehet, hogy most nekiállok a te útmutatásod alapján :) Nagyon köszönöm!!!

Böbilla írta...

Jó lett ez a sapi! Gumis cérnát szoktam varrni alol, hogy ne "vándoroljon" és, hogy ne nyúljon el.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...