Új szerelmem :)

Ő az:

fotó innen
 Na jó, tudom vannak nála szebbek és okosabbak is, de most nekem ő kellett (a pénztárca volt a ludas), de ő is tökéletesen megfelel a céljaimnak. Nem akarok én profi fotós lenni (nem a frászt!majd talán a következő életemben az leszek), csak meg szeretném örökíteni azokat a dolgokat amiket én készítek hogy megmutassam nektek és hogy majd öregkoromban legyen amit nézegessek.
Tehát most aztán többet tudok majd mutatni és szebb képeket is. Amúgy van amit, mert ám tevékenykedtem én az elmúlt hónapban, csak hát fényképezőgép nélkül nehéz lett volna bemutatni Nektek.
Holnap majd jövök egy kis meglepivel. Tehát visszavárlak Titeket! :D

6 megjegyzés:

Kaccat írta...

gratula!

már aggódtam is, hogy mostanában nem csináltál semmit!
De ezek szerint csak nem tudtad megmutatni :D

Lara írta...

Szia.En is Sepsiszentgyorgyi vagyok.Van fenykepezogepem es en egynapon profi fotos szeretnek lenni igy amig meglesz a fenykepezogeped szivesen fotozom ingyen a munkaidat ha szeretned.Ugy is ramfer a gyakorlas.

Zsuzska írta...

De jó hogy jössz! Már hiányoltalak! ;-)

KicsiKató írta...

Kívánom, hogy sok szép alkalom és fotóznivaló szerepeljen az életedben, amit érdemes lesz megörökíteni, gyümölcsöző, boldog kapcsolatot nektek, nekünk meg sok szép fotót:))))

Iza írta...

Köszönöm köszönöm szépen mindannyiotoknak.
Larának , köszi a felajánlást, lehet hogy majd egyszer megkérlek hogy készits majd pár fotot rólam meg a kisfiamról,mert főleg magamról nem tudok képet késziteni, na meg hát egy olyan ember aki profi fotos szeretne lenni (drukkolok hogy az légy) az biztos hogy másképp lássa a dolgokat mint mi, egyszerü hétköznapi fotosok.

Lara írta...

Koszonom.Majd szolj amikor szeretned.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...