Nem bírok várni!

Így hát előre megsugom, hogy mit is készítettem én az elmúlt hetekben.

- anyukámnak szülinapjára egy hét alatt sikerült 50 gr akril-ból egy adamas shawl-at elővarázsolnom. Az első kendőm. Marha büszke vagyok magamra. : DD Mert gondoltam, hogy nehéz dolgom lesz, de nagyon könnyű volt a mintája, na meg én eleve szeretem is a csipkemintákat, csak féltem,hogy nem leszek kész időbe, hisz Patrik mellett mostanság alig jut időm a kötésre- horgolásra. Amugy a minta innen van. Könnyen, érthetően van leírva. Ma sikerült kiblokkolnom. Remélem jó lesz. Alig várom anyum reakcióját. Ja és megkértem a hugicámat, hogy készítsen melléje egy sáltűt (ő most a gyöngyözésre adta a fejét). Kép hamarosan.

- tökmagomnak készítettem egy tenisz cipőt. Kicsit megszenvedtem vele, mert nem volt nagy számú horgolotűm...de megérte a fáradságot.

- és most azon dolgozom, hogy befejezzem az első horgolt táskámat, amit anno 1 éve kezdtem el, csakhát aztán félbemaradt. De most befejezem. Rákatantam a táskákra is. :D

Azt hiszem ennyi. Hamarosan jövök a képekkel és még egy kis infoval.

0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...