Kötögetek is ám

Úgy belemerültem a horgolás világában, hogy el is felejtettem a kötös cuccokat. Most egy kis ruhácskát készítek a tesóm barátnőjének. Ennyi van kész belőle:

Az eredeti ruhácskáról nem tudok képet felrakni, hisz a csajszi a ruhát egy filmben látta (erről a filmről van szó) és megkérdezte, hogy vajon el tudom-e készíteni. Megnéztem a filmecskét, és nem tünt valami nehéznek. Egy jó pár napos mintatervezés és mintakötés után nekiláttam. Ennyire haladtam. Terveim szerint ma be is fejezem az elejét (a tegnap este már majdnem elkészítettem a mell részét is, de sajna ma vissza kell hogy bontsak, hisz egy kicsikét elszámoltam a dolgokat :D )

Elég nehéz is kötni, hisz a ruhácskára vár egy kis blokkolás is, amit több mint valószínű egy kis mosással fogok megoldani, és így pedig elég nehéz kiszámolni a hosszát meg még egy pár dolgocskát. Na, de most itt én nem síránkozni akarok, hisz olyan érdekes nézni, hogy hogyan haladok a tuhácskával (most belátom, hogy nem is olyan könnyű ez a kötött cuccok megtervezése, mint annó én gondoltam)

Itt mutatok egy képecskét is az egyik mintájáról:

Jövő hétvégére kész is kellene hogy legyek, hisz a ruhácska hordozoja már a nyár elején megkért a ruha elkészítésére, de sajna a megfelelő fonal beszerzése ily sokáig tartott. Remélem azért még az idén fel tudja majd venni, hisz ahogy elnézem az időjárást nem josólnak még hideget. :)

0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...