Ajándékom Insh-nek

A horgo-blogos tagok közt volt egy kis karácsonyi ajándékozás, és a szerencse úgy hozta hogy én Insh-nek készitehettem ajándékot.
Ezeket alkottam:
 És akkor most lássuk szerre az ajándékokat.


Ezt a fenti két csillagot sajnos már nem tudom honnan, milyen könyvből horgoltam. Végignéztem az egészet, de nem találtam meg. Ha rájuk akadok ígérem belinkelem.
 Az alábbi csillagom ismét egy snowcatcher-es, itt találhatjátok a leírását. Már írtam hogy nagyon szeretem az ő hópihéit.


Mivel Insh könyvtárban dolgozik, úgy gondoltam akkor bizonyára szeret olvasni is. Így készült ez a kis "rövid" könyvjelző. A blogjából megtudtam, hogy szereti a lóheréket, ezért szétnéztem a ravelry-n és a szemem megakadt ezen. Elkészítettem. De sajnos elkövettem egy kis hibát. Őt is kikeményítettem, ami persze nem tett jót neki, mert színes fonalból készítettem (egy kicsit besötétítette a színét és maga a ragasztó is jobban látszott mint a hópihéken - talán ennél jobban is fel kellett volna higitanom a ragasztót? ). Sokat is gondolkoztam hogy most elküldjem vagy sem. Mivel időm már nem volt újat készíteni és mivel úgy szereti a lóheréket, elküldtem. Jól döntöttem. Azt mondta hogy örült neki, és tetszett is. :) Ennyi nekem pedig elég.


És egy újabb fülbevaló. Valahol a netten láttam egy ehhez hasonlót, és úgy született meg ő. 

 És persze aztán nem maradhatott ki a kis angyalka sem a játékból. :)

0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...