A kis tapsifüles :)

Elkészültem a gyerekek egyik ajándékával. Ő az:

 Egy 4 hónapos kis csajszinak készült ez a tapsifüles, aki már rég megígérte nekem hogy nagyon fog vigyázni a kis tündérkére. Mondtam is neki, hogy úgy legyen, mert hanem útnak eresztem :)


Amikor megláttam ezt a kis nyuszokát, tudtam, hogy ezt egyszer majd el kell hogy készítsem. A leírást Lois Daykin: Baby Knits című könyvéből való, itt megnézhetitek az eredetit.
 A ruháján változtattam egy kicsit, pontosabban elhagytam a mintákat és helyébe a végén hímeztem rá egy szívecskét, valahogy így jobban tetszik nekem.

 Kukucs!
A következő képen pedig a kislány testvérének készül ugyancsak valami, de nem árulom el hogy mi. Ha van kedvetek találgathattok. Annyit elárulok, hogy egy 4 és fél éves kisfiúnak készük és nem állatka.
Terveim szerint pár napon belül be is kell hogy fejezzem...

2 megjegyzés:

Timi írta...

Szia Iza, nagyon tetszik a nyuszi! Szeretném én is megkötni, regisztráltam is a ravelryn, de nem igazodom el rajta. Ha a posztban található linkre kattintok, azon belül hol találom magát a leírást? Ne haragudj, béna vagyok, de előre is köszönöm :)

Timi

Zsu írta...

Olyan edi ez a nyuszi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...