Megvan a nyertes!

  Nagyon nehezen született meg ez a sorsolás. Közben még le is sérültem. Semmi komoly, csak kaptam egy "golyóstoll injekciót" a fiamnak köszönhetően. Hogy történt? Hát elkészítetten a cetlicskéket, őket ni:



 és miután így szép sorjában leraktam a földre hogy lefotózzam jött a manó megszerezte a golyostollat az asztalról, amit úgy-e én otthagytam, és amint utána kaptam hogy kivegyem a kezéből, hát beletenyereltem a golyóstoll hegyébe. Nem volt kellemes érzés, de most már nem fáj annyira.

Na de hogy visszatérjek a játékhoz, mint ahogyan láttátok 12 játékos jelentkezett.





itt a manóm is besegített,ügyesen szétszórta a cetliket :)   

az összetűrt papirdarabokat manóm egyik kocsijába raktam, jól összekevertem és akkor jött ő

 Kb az ezredik alkalomra összejött hogy kihalásszon egy összetűrt papirdarabot, mert ő mindig kiűritette a kiskocsi tartalmát. :)

 Tádám!!!!És a nyertes :

Kedves Noémi gratulálok ! Mivel nincs blogod és nem tudom az email címedet, megkérlek küld el a címedet emailban (az email címemet a profiloldalomon megtalálod) hogy tudjam majd postázni a nyereményedet.
Nagyon köszönöm Nektek, játékosoknak hogy játszottatok velem.

2 megjegyzés:

Kaccat írta...

Gratulálok a nyertesnek!
Manód meg tündibündi! :D

Iza írta...

Az há, manóm tündibündi mikor alszik, hihetetlen hogy éberen miket elmüvel, de belefér. :)
Amugy Kaccat itt is megköszönöm hogy hirdetted a játékom.köszi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...