Ki nem szeretne egy ilyen macit??!

A blogok között nézelődtem és megakadt a szemem ezen a kis mackón. És mit látok? Hát meg lehet nyerni! Gondoltam szerencsét próbálok én is, főleg mikor megtudtam hogy a mackó neve Patrik, akárcsak a fiamé! Hát nagyon szeretném ha az a sok száz jelentkező közül az én nevemet huzná ki a készitője. Tudom, kevés az esély, de álmodozni, vágyakozni csak lehet, nem?
Legfeljebb majd egy  (sok) szabad percemben elkészitem a mackó horgolt hasonmását, ha nem hozzánk fog jönni lakni ez a kis brumi. :)


 Amugy érdemes szétnézni a litván csaj blogján, eszméletlenül szép dolgok kerülnek ki a kezei közül (mackók,különféle mesebeli babák). Én most egy pár mackó figurát mutatok neketek a sok közül.



Hát lehet őket nem szeretni????

1 megjegyzés:

hAnd-i írta...

Áldott, békés ünnepeket!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...