Szörny naci

 Na elkészült a manóm első kötött nadrágja, mi több életem első kötött nadrágja. De az tuti bizti, hogy nem az utolsó :



 A nadrágot a ravelry-n láttam és egyből beleszerettem . A nadrág egyfajta változatátt itt láthatjátok, én a szörnyecske száját készítettem másképp.
Megpróbáltam a nadrágról pár képet készíteni amint a gazdija hordja. Nem sikerült. Így hát készítettem egy rövidke filmecskét és utolag csináltam fényképeket. Nagyon megszenvedtem amíg a tökmagom hajlandó volt megfordulni.


itt bevettem csalinak a telefonomat (alig akarta észrevenni, pedig bezzeg máskor....:D)

itt meg hátrafelé szambázott :)
Na, hogy tetszik?
Amugy egybe köttem, fenntről kezdtem és két körkötötűvel kötöttem. Ezt a fajta kötési modot a youtube-on találtam és nagyon megtetszett, hisz az 5 tűvel való kötés nem nagyon tetszett meg. Itt láthatjátok a videot.
Miután befejeztem rájöttem hogy a felső része túl nagy lett, ezért kb 10 sort föntről kioperáltam a kötésből (elvágtam a szálat és ügyesen, szemről szemre visszabomtottam) és újra megköttem azt a részt ahová a gumit behuztam (nem akartam kötös nadrágot). Ezt a kötést viszont már egy körkötötűvel készítettem.

11 megjegyzés:

Kaccat írta...

nagyon cuki! :D
a nadrág, és a manód is, még ha csak hátulról is látható :D

Zsuzska írta...

Húúúú!
Ez még annál is sokkal-sokkal szuperebb, mint amilyenre számítottam!!! KLASSZ!!!
Ügyi vagy nagyon! :-)

Flier Judit írta...

Nagyon-nagyon jó! Szörnyen felkeltetted a kíváncsiságomat a kötött nadrágok iránt :)

Iza írta...

Köszönöm szépen! Flier Judit nem nehéz, elég haladós és többféle variáció lehetséges minta szintjén, a kislányod biztos örülne neki :)

elina írta...

Hat ez bizony nagyon cuki!:-) Nekem tetszik:-)

Névtelen írta...

Tesokam, jobban sikerult mint gondoltam volna. Nagyon tetszik!!! Majd ha lesz nekem is egy Manom akkor remelem hogy keszitesz neki is egyet :P

Zsoofi írta...

Nagyon jó lett! Tényleg nagyon cuki (akármennyire is utálom ezt a szót)!
És végre megértettem, mit jelent az, hogy 2 körkötőtűvel! Az előző bejegyzésednél még nagyon másra gondoltam, de így már értem!
Hát, ez nagyon jó ötlet! (és nekem soha a büdös életben nem jutott volna eszembe....)

Karina írta...

Kedves Iza, a madarak azt csiripelik, hogy érdemes hozzám benézned!

SUADDA írta...

So cute pants! =)

Névtelen írta...

Bár már régi a bejegyzés, de ha esetleg olvasod, nem készítesz véletlenül rendelésre? A számom 20/580-8066. Köszi

Iza írta...

Szia Nevtelen! Sajnos mar nem lakok otthon, kulfoldre koltoztem es nem tudom elvallalni. De azert orulok hogy tetszik. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...