A kész ruha

A tegnap este sikerült pár képet készítenem a kis nyári ruhácskáról, az első kötött ruháról. Mivel már írtam pár infót a ruha "születéséről" ezért most nem fogom még egyszer leírni, ha érdekel akkor kérlek klikk ide és olvasd el.
Na és itt vannak a képek:
Így néz ki :) (ööö, bocsi a kép minőségét illetően, videokamerával készítettem)
Itt egy közelebbi és tisztább kép a mellrészéről.

Ilyen a ruha "közepe"

Ilyen kissé hullámos a ruha alja.

Hátulról

És újra egy kép a ruhá "hátáról" is.

Nem tagadom, eléggé megszenvedtem vele, de a vége felé már úgy beleszerettem a ruhába hogy mind azon filozgatok, hogy talán magamnak is készítek egyet (habár ez a ruha a vékonykás és magas csajsziknak áll jól, ami én pont nem vagyok, így hát ez a fazon kilöve, de akad más! :D) .

Most amint írom ezt a bejegyzést, rájöttem, hogy biza még kellett volna pár képecskét készítenem a ruháról... na de így jár az aki egy fikarcnyit sem ért a fotozkodáshoz...de majd ha meglesz a saját fényképezőgépem...na akkor biza mindent lefényképezek, le én. :)

Ja, visszatérve a ruhához, Nektek tetszik?

És köszönöm a tesómnak, hogy vállalta a ruha bemutatását .

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tiltakozom: neked is nagyon jól áll. Nagyon szép lett, le a kalappal a kitartásod előtt.

Szerintem bátran vállalj be hasonlót Te is, a baj csak az, hogy idén már nem nagyon lehet ilyet hordani. :(

Iza írta...

Köszi, de nem kell tiltakozni, hisz a modell a tesóm,ezt elfelejtettem leírni, de most potolom.
Bocsi. És köszönöm. :)

Anice kötős blogja írta...

Remek a tesód és a ruha is!
Az meg hogy te tervezted, egyszerűen nem jutok szóhoz! Nagyon tehetséges vagy!

Kaccat írta...

Nagyon klassz!

Délka írta...

Nagyon jól sikerült a ruha! Gratulálok hozzá:)

Csilla írta...

Gratulálok én is. Nagyon szépen van megtervezve és kivitelezve is. Nem könnyű féleg a mellrészt jól megcsinálni, tavaly egy hasonló fazonú toppal megszenvedtem én is, volt nálam is bontás mellrészen.

Timici írta...

nagyon szuper ez a ruha! ügyes vagy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...